bara

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Η Αγγελική από την Αλεξανδρούπολη δεν μπορεί να επιστρέψει στην Ελλάδα λόγω γραφειοκρατίας

Η 18χρονη Αγγελική Λαλαμπέκοβα γνωστή στους Φαροφύλακες από τα παιδικά της χρόνια σπουδάζει στην Αρμενία και συγκεκριμένα στο κρατικό μουσικό πανεπιστήμιο του Ερεβάν.Η Αγγελική ενώ γεννήθηκε στην Ελλάδα και μεγάλωσε στην Αλεξανδρούπολη από κάποια προβλήματα;; της Ελληνικής γραφειοκρατίας έχασε την Ελληνική ιθαγένεια και δεν μπορεί να επιστρέψει στην Αλεξανδρούπολη στους γονείς και στην οικογένεια της.Η Αγγελική που μετείχε άριστα της Ελληνικής Παιδείας-αφού αποφοίτησε με άριστα από Λύκειο της Αλεξανδρούπολης- επικοινώνησε με μήνυμα μαζί μας και αναφέρθηκε στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί εκείνη και την οικογένεια της εξαιτίας της ελληνικής γραφειοκρατίας.
Διαβάστε παρακάτω το μήνυμα της Αγγελικής:
''Καλησπέρα σας,
Λέγομαι Αγγελική Λαλαμπέκοβα. Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη, άρχισα το δημοτικό στην Ζαρίφειο Παιδαγωγική Ακαδημία Αλεξανδρούπολης και τελείωσα το 3ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης με Άριστα απολυτήριο. Οικογενειακώς αποφασίσαμε να πάω να σπουδάσω στο κρατικό μουσικό πανεπιστήμιο του Ερεβάν βιολί, γιατί ο μπαμπάς μου έχει αρμένικες ρίζες και επειδή το κράτος της Αρμενίας μου πρόσφερε πλήρης κρατική υποτροφία.
Πήγα να σπουδάσω, όλα ήταν καλά εωσότου αποφάσισα στις καλοκαιρινές διακοπές μου να επιστρέψω στο σπίτι μου, όταν πληροφορήθηκα από τους γονείς μου πως μέσα σε μια νύχτα κάνανε ανάκληση της ιθαγένειας της μαμάς μου και αυτόματα της δικιάς μου. Αυτήν την στιγμή εγώ δεν μπορώ να γυρίσω στην Ελλάδα, στην Πατρίδα μου, στο σπίτι μου, να δω τους γονείς μου, γιατί μου κάνανε επίσης κατάσχεση ταυτότητας και διαβατηρίου. Ήδη ένα από τα τοπικά κανάλια έβγαλε 2 φορές το θέμα μας και ραδιόφωνο από την Κομοτηνή και την Αλεξανδρούπολη επίσης ενδιαφέρθηκαν και ανέδειξαν το θέμα.
Επίσης ήδη έχουμε προσωρινή αναστολή από το δικαστήριο το οποίο ανακαλεί την απόφαση του Αν. Υπουργού Εσωτερικών και του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης διοίκησης Μ/Θ.
Γι'αυτό αν μπορείτε και εσείς να ανδείξετε αυτό το θέμα ώστε να γίνει ανάκληση αυτής της άδικης απόφασης, που άφησε εμένα, Ελληνίδα φοιτήτρια 18 χρόνων που έχει μόνο την Ελληνική υπηκοότητα (κανένα κράτος δεν μπορεί να αφήσει χωρίς καμία υπηκοότητα οποιονδήποτε πολίτη του), μόνη, στο εξωτερικό, εξαιτίας ενός γραφειοκρατικού λάθους για το οποίο δεν φέρουμε καμία ευθύνη, επικοινωνήστε ή μαζί μου, μέσω του facebook ή με την μαμά μου. κιν. 6945445462.
Οι προπαπούδες μας ήταν Έλληνες με καταγωγή απο τον Πόντο και αυτήν την στιγμή η ίδια η γραφειοκρατία στην Ελλάδα αμφισβητεί τις Ελληνικές μας ρίζες!
Δεν γίνεται από τους Παλιννοστούντες να αφαιρείτε η Ιθαγένειά τους εν αγνοία τους μέσα σε μια νύχτα μετά από 20 χρόνια νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα.
Είμαστε Έλληνες και είμαστε πείφανοι που μας δώθηκε η ευκαιρία πριν από 20 χρόνια να επιστρέψουμε στις ρίζες μας γιατί επιτέλους δικαιωθήκαμε μετά από τόσα χρόνια ξενιτιάς. Δεν γίνεται ένας υπάλληλος επειδή φοβάται για την καρέκλα του να αφαιρεί απο μένα που είμαι αποδεδειγμένα Ελληνίδα,την Ελληνική μου Ιθαγένεια.
Παρακαλώ και τις ενεργειές σας ώστε να γίνει άμεση ανάκληση αυτής της άδικης απόφασης και να επιστρέψω επιτέλους σπίτι μου!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου